Monday, June 4, 2012

Chez Elif'ten yepyeni bir merhaba:) Turkiye'de calisan bir anne adayi olmak:)

Ne kadar uzun bir zamandir blogumu ihmal etmisim...Her gun, kesin bugun yaziyorum dedimse de Turkiye'ye dondugumden beri icine girmis oldugum hizli tempo bunu yapmama izin vermedi.

Bir dusunsenize, 2011 yilinin Temmuz'unda 10 senedir yasadigim Amerika'dan Turkiye'ye esimle birlikte kesin donus yaptim, sonra hemen yeni bir is, hali ile yeni bir ev buldum ve yeni mobilyalar secip evimi dosedim. Sonra -mimarlik mesleginin tabiati sagolsun- yogun bir calisma temposunun icine girdim. Elbette ki tum bunlar bana yetmedi bir de esimle birlikte bir bebek sahibi olacagimizi ogrendik :) Beni taniyanlar bilir, oyle cok sakin bir yasatim yoktur benim :) Genelde, en sakin gunum bile tempolu gecer, yerimde duramam, bir koltukta sadece 2 karpuz tasima adetim olmamistir hic, rekora kosar dururum:) Ama bu defa ben bile kendime sastim, sonra haydi bakalim diye yoluma devam ettim ama bu esnada aylarca ve aylarca blogumu ne yazik ki yenileyemedim.



Ama bu arada inanin bos durmadim... Bir kere, daha once hicbir fikrim olmayan bir konuyu daha ogrenmeye basladim...Ben bir bebek bekliyordum, calisan bir anneydim ve en iyi sekilde bebegime hazirlanabilmek istiyordum. Bu is Turkiye'de de dunyanin diger her ulkesinde oldugu gibi zor...Yani hem calismak, hem de hamile ve kariyerli bir kadin olmak konusu...Esas sorumluluk dogumdan sonra basliyor gibi gorunse de ben en azindan ilk etapta sizlere iyi ogrenmis oldugum kismini, yani hazirlik asamalarini ve kendimi bu surecte nelerle mutlu edip rahatlattigimi anlatarak baslamak istiyorum. Gerisi elbette ki ben ve bebegimle birlikte daha da gelisecek... Bu arada... bir kizim olacak...Adini Zeynep koyacagiz:) Bundan boyle yazdigim yazilarimda kendisinden cok sIk bahsediyor olacagim. Bu kisa merhabadan sonra ilk olarak size Hamile yogasindan bahsedecegim....



No comments:

Post a Comment

Bloglarim / My Blog List